|
|
|
|---|---|
|
Har fått ett lite iriterande fel på min 528 im 00a. Den har inte halvljus automatik o måste därför vrida på ljuset om jag ska ha de på. Kör oftast bara med dimljuset o angelayesen på. Men så fort jag stänger av bilen o vrider av ljusknappen o låser bilen så lyser halvljuset helt plöstligt? Vad är det som gör att det blir så? Har aldrig gjort så under de 2 åren jag ägt den så nått har ju hänt. Nån som vet va problemet är? Ljusmondulen eller? M-killen | |
|
Det är inte så att du kommit åt att blinka en gång med helljuset när du stängt av för då startar en funktion som gör att lyset är tänt i typ 1 minut eller nåt sånt. Det är för om man kommer hem o det är mörkt så ska man kunna se en bit efter man gått ur bilen typ. |
|
|
Jaha ? Jo jag fastna i blink spaken när jag skulle lägga över ett skydd nu när det är så varmt. Det var efter det som det börja bli så. Hur stänger man av den funktionen då? Mvh Freddan M-killen |
|
| Den startar bara den gången du drar i spaken, så den ska inte va igång om du inte gjort så flera gånger. Om du menar att det är så hela tiden när du stänger av bilen så verkar det som att något är galet. | |
|
Ja det gör den faktiskt. Den lyser så fort jag stänger av bilen o tar ur nyckeln ur tändningslåset. Fan va surt det blev nu då .............. Får väl höra med bmw om vad för fel det kan vara då, för så ska det ju inte vara ju! M-killen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.