|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Var/När såg du den? | |
|
Svensksåld, xenon & 3 ägare (1 brukare?) Länk Bara köpa några schyssta 19" så är det klart. ;) |
|
|
FredrikLiden den verkar vara väldigt fin men jag föredrar automat :) Hur mycket tycker ni är rimligt pris för den silvriga? |
|
|
Vetoni: va i höstags/sensommar någon gång. va sugen på att åka ner och hämta hem den. tror den va i malmö. dock inte så sugen på diesel. har räknat å de lönar sig inte. men man kanske åker mer med en sån bil :) är själv ute efter nått liknande men isf en 320d/i BMW ownz |
|
| Frrla Menar du den svarta 330 som var till salu i höör? | |
|
Vetoni: tror den va röd, men är inte säker. mörk skinnklädsel och toning på bakruterna. BMW ownz |
|
|
okej. Nej för den svarta som var till salu då var verkligen inget att ha! Ett lik! |
|
|
den jag såg va en kombi kom jag på nu..................................... :S va väldigt nära att planera in en liten roadtrip med 2 kompisar en helg och kolla/provköra några stycken. den svarta va med på "se" listan om jag minns rätt den här gången då.. BMW ownz |
|
|
haha jag vet inte vilken "se" listan är men som sagt det är en lik bil! Tycker synd om den människan som äger den! |
|
| Frrla: Om du vill ha en 320d kan du köpa min. :) Har ingen annons ute än men.. | |
|
Vetoni: ja de va liknande bilar som trådskaparen söker + några kombibilar/cupé/4d mindre/större/d/i motorer mm. mest för att testa lite olika och bilda en uppfattning om de olika. FredrikLiden: kolla inboxen. BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.