|
|
|
|---|---|
|
Lurar på att köpa dessa frågan är om dom passar "Blot On" har inte kollat upp något (typ ET ...osv) provar här först. M.V.H Nicke Lilltroll | |
|
T()()L:Har tyvärr inget svar på din fråga men jag har sett en Amerikansk Z3 roadster på bild som hade E46-M3'ans fälgar - det såg inte bra ut på Z3'an. Dom snyggaste fälgarna på en Z3 M, är enligt mig, originalfälgarna utan tvekan (synd att dom inte finns i 18 alt 19 tum bara). roadZter |
|
|
Nej ET stämmer garanterat inte bak, möjligen fram. ET bak på E46 M3 är samma som E39 och fram är det samma som övriga E46:or. Detta gör det minst sagt knepigt att få tag på beg. fälgar. |
|
|
Det är lika knepigt till M Coupén. Den har väl 15 i ET bak och sen som E36/46 fram. Vad har nya M3an för et bak? /Per |
|
|
M Coupén har ET 9 bak och ET 40 fram. 5-ser har väl som zodiaken skrev ET 15. Kör själv med fälgar passande 5-ser bak på min M. /Manuel Z3 2.8 med M3 E46 fälgar: Länk Z3 M med M5 E39 fälgar: Länk Länk |
|
|
Ok.....tack för svaren M.V.H Nicke |
|
|
På en Z3 M Coupé var E39 M5-fälgarna helt klart snyggare än E46 M3-fälgarna, men jag står fast vid att original Z3 M-fälgarna är snyggast. roadZter |
|
|
Håller med dig Zäta.... Originalfälgarna är skitsnygga och gör sig otroligt bra på den bilen. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.