AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
2.298

E60 M-front pre lci 06 snabb fråga

Hu
15
Hulabopp
E61 520d -08 Touring
Passar denna front min e61 Lci 08 ?

Vad är det som skiljs åt om det nu är så !

Tacksam för snabba svar.. =) trevlig helg
3M
718
3MW
E36 Ti
Ja pre-LCI M-sport passar LCI M-sport!
Hu
15
Hulabopp
E61 520d -08 Touring
Okej Tack :)
Ma
22
Markot
523i Touring -97
523i Touring -08
jag är också inne på att köpa m-paket till min 523 touring lci.
har fått mail från salesafter att paketet som i vanliga fall kostar 883 euro skulle kosta 2200 euro till min lci.
står så här på deras sida:

Bei LCI Facelift Modellen ab Baujahr 03/2007 sind weitere Teile erforderlich. Hier müssen neue PDC Sensoren mitbestellt werden. Preis pro Stück ca. 120 Euro. Desweiteren sind Halterungen, Kabelsätze und Stoßstangenträger zu ersetzen. Diese Teile liegen bei ca. 500 Euro. Für ein Angebot nutzen Sie bitte das Kontaktformular und geben Ihre Fahrgestellnummer an!

förstår tyvärr inte tyska så vet ju inte riktigt vad det står. verkar som att mina befintliga pdc sensorer inte passar.

kan man köpa en utan pdc och borra egna så att man kan använda sina befintliga sensorer?

någon som har gjort detta?
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
""""

LCI ansiktslyftning modeller från 03/2007, är ytterligare delar behövs. Här till nya PDC-sensorer beställas. Pris per 120 enhet ca euro. Dessutom konsoler, kablage och balkar stötfångare ersätts. Dessa delar är cirka 500 euro. För en offert använd kontaktformuläret och ange ditt VIN!

"""" Google translate jobbar hårt :D

Markot
523i Touring -97
523i Touring -08
Blir nog nedlagt projekt. Hörde talas om att det inte passar bak heller för att jag har elektrisk dragkrok.
Tanken var ju god i alla fall...........
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.