|
|
|
|---|---|
|
Endast små justeringar på designen Länk Länk | |
|
En mycket vacker bil blir ännu vackrare. De 6-serie-inspirerade strålkastarna är pricken över i:et. Mvh Philip |
|
| vacker bil .. en 760 tack hehe | |
|
Stilren! Lite stor i stadstrafik för min del, men tycker gott fler kunde köra 7-serie! ---- BMW CS #6212 |
|
| Är färgen navarra-violett på första bilden,tycker det ser ut så? | |
| Gillade faktiskt pre-lci bättre. | |
| Snygg, om man bortser från strålkastarna som faktiskt var snyggare på pre-lci. | |
|
750i, med ett litet chipp-ingrepp. 500 hk+ i en riktigt fin lyxlimpa! Får bli en sådan, 2017? |
|
|
Man blir riktigt sugen på att köpa en sådan år 2017 som groggygrodan säger. Problemet är ju bara det här med bensinen... Vad kostar den då, och vad kostar den efter ytterligare några år? Kommer det ens finnas bensin? Visserligen drar den säkert hälften så mycket bränsle som min E38, men jag misstänker att jag inte kommer spola i 95L bensin i den var och varannan vecka om 5 år... Men det lär ju dyka upp en dieselvariant, vilket känns som ett säkrare kort eftersom att man verkar kunna tillverka den soppan av lite vad som helst! --- Min bil: Länk |
|
|
Det vill nog till att man snart kan tillverka diesel "av lite vad som helst" för just nu ser det ju ut som om det är dieseln som det blir brist på först, bensin finns det överskott på i Europa. /J.I. |
|
| Jag tror personligen att dieseln kommer att vara dyrare per liter än bensinen inom en snar framtid. | |
|
Varför finnas det överskott på bensin? Det syns då inte på priset, och allting kommer ju från samma olja (till störst del)... borde man inte kunna ställa om raffineringen så att man utvinner mer diesel? Eller får man ovillkorligen fram x antal % av respektive produkt från råoljan? Idag finns det ju utöver "vanlig" diesel både biodiesel och syntetisk diesel som kan framställas från en mängd olika råvaror.. --- Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.