|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara lägga in en kommentar om luftfilter. Satte just på ett JR luftfilter på M3:an, lite tråkigare karaktär infann sig i varvtal under 3800 varv, men efter det vild som fan, och sicket ljud. Då hör till saken att motorn är helt orörd annat än filtert. Har förlorat en del vrid vid lägre varvtal. Hoppas på att byta blås någongång med... | |
Jonas M3 |
det ända blås du kommer att få är när jag kör om dig.....i backen, he he...ha det M-Tritschka |
| Jaha... det lät ju intressant... | |
Jonas M3 |
he he, japp det får vi prova en dag..... ps: det var överskönt i dalby, synd att ni inte kom. M-Tritschka |
|
Träffade på en ny M3 ägare ikväll nere vid Kockumskranen, "GUL" 97:a hade blivit ägare till den för bara timmar sen... jävligt snygg (alltså bilen) o i bra skick som fan(alltså bilen) :-). Peter tror jag att han hette, jag tipsade honom om detta forum och BMWPower sidan... Ja Jonas var fasen blev ni av då?? efter Kebabben, ni var ju aldrig där du sa?? Nåja vi hörs.. |
|
Jonas M3 |
joooo, vi körde tillbaka o stod där i typ 30 40 min till efter kebabben.....du körde nog vilse i all ivran, he he... kul att vi fått en ny like i stan...måste absolut tävla mot honom..... tog du hans nr. till nallen? M-Tritschka |
|
Gick tyvärr snabbt hela samtalet...men han kommer nog att komma in här på forumet... Gnatt"...! :-) |
|
Jonas M3 |
ok.. gnatt på dej med.... ses i sandfållan på knutstorp, he he M-Tritschka |
| ..ja, där du står när jag kör förbi dig.. ööönn..ööönn!!!!! | |
Jonas M3 |
he he...ok, den bjuder jag på..... M-Tritschka |
JKD |
Du ska byta tillbaks till ditt gamla filter din gamla gam.Det är ju bättre drag i min heroin släde än i din M3a nu ju ha ha!Just kidding.Du vet vad jag tycker om din guling! JKD |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.