|
|
|
|---|---|
|
Igår eftermiddag när jag startade bilen fungerade inte kupefläkten. Jag började direkt att kolla om någon säkring gått. Jag har bilen igång (kanske var dumt) och börjar leta efter säkringen för fläkten. Hittade att säkringen var nr 28. Men av misstag drog jag ut 26, "garageöppnare". Då dog bilen. Jag sätter tillbaks den.. utan att röra nyckeln/tänding. Tar ut rätt säkring 28, utan att något händer. Jag hittar då även att fläkten går på säkring nr 50 (har acc) och efter att jag tar ut den och sätter i den igen så går fläkten igång! Jag har även strul med centrallåset som fungerar att låsa men inte låsa upp då och då (har läst tråden om gm5 och dåliga relän) därför testar jag även med säkringen för centrallåset nr 49, då tjuter larmet konstant till jag sätter tillbaks säkringen. Efter detta försöker jag starta bilen men den den vägrar tända... startmotorn går runt och allt fungerar som den skalll, den bara vägrar tända.. jag har kollar alla säkringar som har med larm/lås osv och dom är hela. Har även kopplat bort batteri ca 1 tim och sedan provat. samma sak, den vägrar tända... någon som har en idé ? | |
|
Länk Har jag gått efter.. |
|
|
startspärr? |
|
|
Uppför sig bilen så när startspärren kickar in? Jag dubbelkollar den säkringen. Tackar för tips! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.