|
|
|
|---|---|
Pesam |
Har nu vid två tillfällen råkat ut för "parkeringsskada", mao fått en dörrkant in i min högerdörr samt vad höger bakre hjulhus. Väldigt irriterande!!! Är det någon som vet om ett "billigt" ställe i Stockholmstrakten som kan lösa detta? |
|
såsom varande inofficiell dörrbuckelmagnet (måste vara roligt att slå upp en dörr i coupén?) så kan jag rekommendera DITEC center i Handen, de kunde tyvärr inte hjälpa min bil då de inte vill mecka sönder dörrarna utan går in med smala instrument (fråga mig inte hur). Kompisens E46:a fick sina dörrmärken borttrollade... helt magiskt! Länk lycka till! mvh Anders BMWCS #4727 |
|
|
Håller med föregående...Ditec i Haninge och även Autoshine i haninge kan hjälpa dig, dom hjälpte mig och nu finns inte ett spår av bucklorna. MrMonzen |
|
Pesam |
Firren och Monzen, Vad kostade det att få det fixat i Haninge Mvh Pesam |
| Det vill jag också veta, har några små bucklor själv som jag inte vill ha kvar men är det för dyrt är det knappast lönt... ! finns det några i Umeå som fixar bucklor/bulor | |
|
från 500 upp till 3000 beroende på skadorna. Jag pröjsade 1000 spänn för 2 fula bucklor (har jag för mig) MrMonzen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.