AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
4.274

Bilträff vid GAZOLINE i borlänge.

Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Hejsan alla biltokar.

Nu drar vi igång en bilträff vid den nya restaurangen i borlänge den 9:e Juni kl 17:00. Carlia Bil AB kommer att ha en säljare på plats som visar upp något ur BMW:s modellprogram, samt kommer det finnas lite olika broschyrer på plats. Sen är det ju ett utmärkt tillfälle att tala med kunnig BMW personal om ni har några frågor om nya bilar eller liknande.
Det är en ny restaurang (Steakhouse) som har öppnat i paradisgrillens gamla lokaler på paradisvägen 1.
Jag har talat med ägaren och han tycker det vore roligt med en bilträff där, han är villig att ge oss bra priser den kvällen, samt extra bra service. Vi får då rada upp bilarna på gräsmattorna runt restaurangen, samt nyttja parkeringsplatsen såklart. För er som har barn så kommer det även att finnas en hoppborg på plats. Så jag tycker helt klart att alla borde komma hit, kika på fina bilar, snacka skit med likasinnade, och äta en riktigt god måltid.
Är detta nåt som kan vara intressant så är det bara att skriva upp er här i forumtråden. Skriv gärna med om ni vet med er att ni kommer att passa på att äta middag på "Gazoline" så meddelar jag dom så att dom vet hur pass mycket folk dom kan vara beredda på.
Dra ihop lite roliga och fina bilar, det kommer att finnas annat än BMW på plats, men jag tycker att vi drar ihop så många BMW:n som möjligt så vi får visa alla som ännu inte har skådat ljuset. :-)

MVH Morgan.

bo
171
bosson
730d -06
Låter intressant. Kan nog komma minst 2 stycken och käka lite också.
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Du är varmt välkommen.

bo
171
bosson
730d -06
Finns det något intresse? Annars har jag andra planer eventuellt.
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Hejsan.

Det finns faktiskt rätt bra intresse.
Men inte så mycket ifrån just detta forum.
Men på garaget.org och på Gazolines facobooksida finns det rätt bra intresse.
Så det kommer bli en hel del folk och bilar.

Mvh, Morgan.
Jag och sambon kommer förbi tittar på lite fina bmws och passar på att prova på nya restaurangen.
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Det blir bra det, det är bara att kika förbi. :-)
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
Låter skoj men är tyvärr borta så jag hoppas att några andra tar och försvarar Z-färgerna.

Ha så skoj!

/Pane
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Fsen, såg detta först nu och har planerat in annat imorgon! Hade varit en trvlig tur med b8:an!

Alpina B8 Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.