|
|
|
|---|---|
|
Har problem med min E61 -05 iDrive. Ibland när man kommer ut och startar bilen så kommer BMW märket upp sedan håller den på att slockna och tänds upp på nytt, precis som den "bootar" om. Hur kan man nolla den på något vis. Ibland funkar den klockrent, lite irriterande bara när man inte ens kan lyssna på musik. Tacksam för svar MVH Mattias | |
| Har du panorama tak ? Kolla så inte du fått in vatten i skuffen, där ligger det en massa moduler som kan ge dig problem vid fukt. | |
|
Panoramatak har jag inte. Inget fukt i skuffen vad jag vet, i så fall vad ska jag börja leta någonstans. MVH |
|
|
Strunta i att leta och ladda batteriet istället. Det du beskriver kan inträffa vid dåligt/dåligt laddat batteri. **BMW-ägare i 32 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
| Min E90 betedde sig på liknande sätt när jag hade problem med Bluetooth-modulen i bilen. Kan vara någon annan modul som bråkar i bakgrunden, om du inte har Bluetooth. Läs felkoder. | |
|
Okej den blev helt tokig efter att dom bytte kabelstammen vid batteriet. Det som var riskfyllt på BMW. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.