|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om denna m3, är det bara jag som tycker att det verkar vara ett rikigt kap? Länk Fordonsidentifikation Registreringsnummer:SUW969 Fabrikat:BMW M3 COU MJ02 Färg:SVART Fordonsslag:PB Fordonsår:2001 Fordonsslagsklass:I Chassinummer:WBSBL910X0JP79140 Typgodkännandenummer:e1*98/14*0150*02 Typgodkännandedatum:2001-07-06 Senaste EU-regbevis del 1:2008-07-03 Senaste EU-regbevis del 2:2008-07-03 Handelsbeteckning: Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus:I trafik (2010-05-09) Tillfällig registrering:Nej Privatimport:Nej Antal ägare:3 Yrkesmässig trafik:Nej Fordonet tillverkat:2001-09 Producentansvarig:556313-5002 I trafik första gången i Sverige: 2001-10-15 I trafik första gången i utlandet: Ägarbunden dispens:Nej Ägarbunden dispens upphör:Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2012-09-01 - 2013-01-31 Senast godkända besiktning:2012-03-28 Vägmätarställning, km:105594 | |
|
Provkörning med endast honom bakom ratten??!? Sicken MUPP!!vem tror han att han är??Vettel kanske |
|
| Vet ingenting om bilen, men personligen skulle jag aldrig köpa en bil som jag inte fick provköra först! Lite svårt att provköra från passagerarsätet kan tyckas.. | |
| hur fan ska man då kunna bestämma sig om man inte få testa bilen!! tror han de är guld i bilen lr?!haha | |
| Mja...Jag brukar bara provköra ordentligt som ett sista steg innan affär...Man kan ju be honom att dra på vissa växlar o gör vissa provoceringar...Är man fortfarande intressar så enas man om ett pris o sen provkör man...Så brukar jag göra iaf. | |
|
Känner till både första och andra nuvarande ägaren. Första ägaren är en äldre herre som hade den som tjänstebil vill jag minnas, dvs gått året runt. Andra ägaren yngre kille som även han kört den året runt. Fick bilen påkörd. Så den är både plåt och omlackad på sina ställen. Min bild av skicket, om inget drastiskt har skett på sista tiden, är att den är ganska risig. Skrapade fälgar, skinnklädseln sliten och repad etc Är du ute efter en fin bil bör du titta på andra objekt. Vill du ha en bruksbil så kanske den går an. Duktig prutmån bör dock finnas. |
|
| Med det upplägget hade jag aldrig köpt den, skall jag köpa något så vill jag se klämma och känna på den innan det blir tal om affär. | |
| bmw_erik, blev det något köp? | |
|
Hade inte velat köpa bil av någon som bara släpper iväg den hur som till vem som helst. Tycker det är brist på omdöme. Är man intresserad så är det som dawwe skriver, den sista delen i affären, folk som hyperventilerande kastar sig in i förarsätet på min bil åker ut igen. Så beter sig inte en seriös köpare. |
|
| Nej det blev det inte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.