|
|
|
|---|---|
|
Jag såg följande 328i på Blocket och reagerade på panelen för klimatanläggningen, en sådan har jag aldrig sett förut och undrar av ren nyfikenhet om någon här sitter på mer information? Är det någon form av tillbehör från tredje part eller är det till och med BMW original trots att det finns en annan variant med två klimatzoner? Länk (Se den andra bilder på interiören) Tack på förhand för svar, i bland tar nyfikenheten överhanden! //Bjersér | |
|
Spännande - hade tidigare ganska bra koll på E36 men den lösningen har jag aldrig sett. Hade dessutom Bentleys manual som tar upp i stort sett "allt" och inte ens i denna har jag sett denna lösning. Den ser ut som en eftermarknadslösning då varken knappar eller display ser ut att höra till E36 original. Tyvärr inget svar på din fråga men min gissning är att den inte är en BMW originaldel. |
|
|
Verkar vara en eftermarknadsklima då berörd bil saknade det från fabrik. Med en skarpare bild hade man kunnat läsa vad som står. Type Value VIN WBACF11090EV06037 Type code CF11 Type 328I (EUR) E series E36 (3) Series 3 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M52 Displacement 2.80 Power 142 Drive HECK Transmission MECH Colour MADEIRAVIOLETT METALLIC (302) Upholstery STOFF KLEE/ANTHRAZIT (D6AT) Prod.date 1995-06-28 Options Code Description (interface) Description (EPC) S240A LEDERLENKRAD Steering wheel, leather S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag for front passenger S277A LM RAD/DOPPELSPEICHENSTYLING BMW LA wheel/double spoke S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests mechanically adjustable, rear S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Omission of outer-skin preservation |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.