|
|
|
|---|---|
|
E60/E61 i alla ära men jag tror nog E39:an är av högre kvalitet... Min förarstol i E61:an låter som en gammal sönderkn****d säng eller en helt vanlig SAAB-stol. Välj själv :) Detta känns inte alls premium att åka runt med. Någon som har en lösning på problemet? Mvh Chrille | |
|
Har ju sålt min e61 o köpt mig en e39 och är nog beredd att hålla med dig om de där med kvalite, e39an har gått 27k mil o känns bättre än e61 i kvaliten, men nog om det, jag hade även i min stol, i främmre delen av stolen som låren vilar emot, vet iofs inte vilka stolar du har, men jag hade komfortstolarna och fick tag i någon spray som jag sprayade i mellan sitt dynan och ryggdynan, och även mellan skinnet, och underredet på stolen, så man får lyfta på sisten i framkant, //mvh christian |
|
|
deejaywasp... vid faceliften blev e60/61 en helt annan bil.. innan dess *tjaaa*:( |
|
|
Stolsknirrknarrspray letar jag alltså efter :D Jag har kört 2 LCI-E61:or och båda lät och knarrade mer än vad min pre-LCI gör så jag är tveksam Bianca :D Mvh Chrille |
|
|
Låter märkligt..har själv kört m5-2007,535d-2007,samt 335d-2007..jämfört med 2005 och äldre som kan jag knappast fatta att det i grund o botten är samma bilar,förrutom kosmetikan/faceliften mvh Sebbe |
|
|
F10/F11....då snackar vi league of their own:)farsans komfortstolar är grymt sköna att färdas i Länk |
|
| japp ,Stolsknirrknarrspray e det som gäller :) , på bi#tema finns det en spray som heter Remspray och är emot gnissel och knarr, | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.