|
|
|
|---|---|
| Någon som vet/hört något om denna Länk | |
|
Efter en snabbkoll så kommer här lite info om bilen....hoppas de hjälper lite iallafall,bättre än inget:) Fordonsstatus: I trafik (2012-03-04) Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Ja Antal ägare: 6 Fordonet tillverkat: Producentansvarig: I trafik första gången i Sverige: 2002-03-15 I trafik första gången i utlandet: 2001-01-19 Besiktningstermin: 2012-05-01 - 2012-09-30 Senast godkända besiktning: 2011-10-10 Vägmätarställning, km: 129059 Chassinummer WBSBL91040JP76489 Typkod BL91 Typ M3 (EUR) E-modellserie E46 (2) Serie 3 Typ COUPE Styrning LL Dörrar 2 Motor S54 Cylindervolym 3.20 Motoreffekt 252 Motor HECK Växellåda MECH Färg CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Stoldynor TEILLEDER W.N./GRAU (N5TT) Produktionsdatum 2001-01-11 Klent utrustad iallafall.. S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Sidoairbag f bakpassagerar S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Vindruta grön glas grönkil S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Solskyddsgardin bak S428A WARNDREIECK Varntriangel och förbandspaket S434A INTERIEURLEISTEN Inneryta aluminium S464A SKISACK Skidsaeck S473A ARMAUFLAGE VORN Armstöd fram S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Stralkastarspolare S522A XENON-LICHT Xenon-Ljus S640A AUTOTELEFONVORBEREITUNG Förberedelse telefoninstallat. universal S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi-Högtalarsystem L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG LANDUTFÖRANDE TYSKLAND S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Aterförsäljarslista Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Bordliteratur deutsch S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Konservering av karosseri S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamisk stabilitetskontroll S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunktion f ratt S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Innerbackspegel automatisk avbländade S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Stolsjustering elektrisk med memory S520A NEBELSCHEINWERFER Dimstraalkastare S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatautomatik S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare S550A BORDCOMPUTER Bordcomputer S710A M LEDERLENKRAD M Sportratt multifunktionell S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Takhimmel antracit S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Blinkerslampor vita S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM Batteri i bagageutrymme S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Sprak tyska |
|
|
På transportstyrelsen var jag inne på, Tycker den verkar okej där, Ska kolla med Bilprovningen också Men vilken UTR bilen hade så långt kom jag inte:) Jag är endast ute efter en M3a behöver inte vara fullutr osv |
|
| En fullutrustad M för min del betyder att alla hästkrafterna finns kvar:). Men visst kan det vara kul med en del lull-lull, men ju mer lull-lull desto mer som kan strula. Bilen i fråga hör väl till de billigare, det är -01 så kolla upp de där med om vevlagren är bytta eller ej (det fanns en batch -01 där vevlagren var "felaktiga"). I övrigt känns det som om säljaren kan tänkas undanhålla lite negativ info, jag tänker på att han skriver "Ring för mer information", det kan tolkas som "Bilen behöver nya däck" eller "AC-funkar inte" eller inget alls:) | |
|
Någon mer info kring denna? Allt som det ska, någon som har tittat? |
|
|
Kollade ägarna på bilen men fick bara fram 5 st av transportstyrelsen, Av dom 5 så hade dom gjort ett ägarbyte inom familjen |
|
| Jag sälja min ifall det finns intresse? | |
| Jag skall sälja min menade jag förstås | |
| Är det samma pris på din? | |
| M_Tech du har Pm | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.