AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.132

Vilka baklyktor e90?

Hej,
Har nyligen skaffat en monaco blå e90 sedan som jag vill byta lyktor på.
Jag är dock väldigt osäker på vilka man ska satsa på.
Jag har lyckats googla fram lite bilder på monaco blåa e90s med black line ljus vilket ser riktigt bra ut men sen hittar jag vissa andra bilder där de nästan ser svarta ut. Mörk bil och mörka ljus kommer göra att de smälter ihop och bara ser hemskt ut.

På autopowers Gör-det-själv guide ser blacklinsen extremt mörka ut.

Där finns även andra lyktor som är röda och vita men dessa ser nästan för vita och plastiga ut vilket ger en för skarp kontrast enligt mig.

Vad tycker ni? några tips`? :)

Hjälp!
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Klart du ska ha BMW's original blackline.
Länk
Länk

-------
Min bil suger inte...
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Hmm.. Den sista länken funkade inte så bra.. Men det var bara till en googlesökning.

-------
Min bil suger inte...
Tack Simon. Den bilden hade jag missat. Just en sådan jag behövde för att övertyga mig. Alla andra bilder blir lite missvisande då de blivit upplysta av blixten på kameran.

Återigen. Tack! :)
Jag tänker också skaffa blackline lyktor till min e90 och kollar man på att köpa från den här sidan från england så blir det inte så farligt dyrt.

Länk

Om någon har begagnade här i Sverige så köper jag gärna dom :)
Tack för länken Headmaster. klart billigare än 3949:- som de vill ha på bmw :)
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Vet inte vilka som blir billigast, men det finns några på ebay. Länk

-------
Min bil suger inte...
mottroz har du köpt blackline lyserna än?
Headmaster. Nej inte än. Men troligtvis blir det blackline från salesafter. En vänlig själv på blocket mailade över bilder på sin monacoblåa e90 med blacklines. Såg riktigt bra ut. Det får dock vänta tills efter semestern eftersom jag åker om 1vecka. Har du samma problem som jag hade? :)
samma problem? Nej jag har sett blackline lyserna i verkligenheten och de är skit snygga. Jag tänkte nästan beställa idag men satt och funderade på om man ska beställa tillsammans så slipper man dubbel frakt då frakten från england är rejält dyr.

räknade ut att det blir ca 1600/styck om man beställer två, är det fler som vill vara med så blir det såklart billigare om man är 3 som delar på frakten.
25euro ligger väl frakten på?
29 euro jag som räknade fel :) räknade på den frakten för 35 euro för jag tänkte köpa med nya velour mattor och alu pedaler när jag ändå beställer.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.