|
|
|
|---|---|
|
BMW M5 F10 vs Mercedes SL65 AMG Black Series, hmmm... det gick ju inte riktigt lika bra som mot Porsche Panamera Turbo S :( Länk | |
|
Det där kan inte vara en M5 F10. Flåklypa |
|
|
M6 stog det nu när jag kollade igen. :-) Flåklypa |
|
| Det är M5 E6x speglar iaf.. | |
|
Blev fel där ja :( Här kommer rätt video :) Länk |
|
| Vad är det snabbaste BMW har, något som kommer i närheten av Mercedes ? | |
| Got Damn it! Mercan är ju grymt snabb =) | |
|
Så har den också (vad jag vet) en 670hk V12 maskin. Jag tycker BMW borde ta fram något liknande. Det vore inga större problem att trimma V12:an från 7-serien till motsvarande eller högre effekt. mvh/ Anders |
|
| Härlig bil den där Black Series! Betydligt häftigare än någon annan BMW, nånsin, o det säger jag i egenskap av "BMW-fantast". Enda som stör mig är att den inte har en 6 eller 7-växlad manuell låda, ja jag vill växla själv:) | |
|
Ja det är en jävligt fräck bil, och snygg! Men även SL65:an står still om den möter en på pappret överlägsen bil... Länk Mvh Jimmy |
|
|
Vi BMW-fantaster får väl glädja oss åt att Jeremy Clarkson inte gillar den speciellt mycket trots allt... ;) Gillar hans jämförelse med stenhögen... Länk |
|
|
>Ja det är en jävligt fräck bil, och snygg! > Men även SL65:an står still om den möter en på pappret överlägsen bil... Fy fan vad den är snabb :) |
|
| Han kör SLK 55 privat :) | |
|
Leffman: Han kör CLK 63 Black Series privat, men det stämmer att han hade en SLK 55 privat tidigare. Bra smak! ;) |
|
| SL55 hade han iofs...men visst - han hade kanske en SLK också :) | |
|
Bytte SL mot Ford GT och köpte sedan SLK 55:an som han sedan bytte mot CLK 63 Black. Men det finns flera bilar hos familjen Clarkson. XC90, Ranger Rover och någon Caterham bland annat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.