|
|
|
|---|---|
|
hej! har en m5 2001a tillverkad 2001/06 den har 16:9 navigationen med mk3 i med software 3-1/30 i som jag tänkte uppdatera som vanligt till v26 med splitt screen osv har gjort det flera ggr med key cd osv men nu idag då jag försökte så satte jag tändnyckeln i läge 1 och stängde av fläkten osv och gick in på navigation och sedan gick jag bak och tog ut kartskivan och in med v26an och det ända som händer är att det står new cd rom in system updating och sedan efter 2-5sekunder försvinner det och GPS/navigations ikonen blir svart och går inte att välja exakt som när man tar ur kartskivan! går då bak och tar ur v26 skivan som har fungerat massor av ggr och sätter i kartskivan och då hoppar gps ikonen tillbaka till normal igen! har provat flera ggr nu men det funkar inte ! någon som vet?? sedan en annan sak! om jag ställer in färgtema nr 3 tex och att jag inte vill ha nattfärger och raderar senaste mål i gpsen sedan då jag stänger av bilen i tex 2-5minuter och startar den igen så har färgtemat gått tillbaka till nr2 och nattfärger är på och senaste gps mål är nu åter där! varför håller den inte minnet någon som vet? gpsen fungerar för övrigt hyffsat och är inte trasig osv! tacksam för svar | |
|
- Varför behöver du uppdatera flera ggr? - Eftersom du har mk3 räcker det med v22, därefter är det inget nytt. |
|
| Jag har inte uppdaterad för det fungerar inte och jag vill ha den nya looken osv samt zoom ner till 50m på navi och vad jag menade med flera hgr var att jag provat att uppdstera flera ggr men det fungerar inte! | |
|
LÖST! det var som vanligt på mk3orna flash minnet som var trasigt bara till o lägga på hyllan! det blev en splitt ny mk4 istället! |
|
|
bra köp.. klar skillnad eller hur:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.