|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte gör mig av med min 328i -98. Den har gått 12500 mil, har ställbara H&R, 19" M3 E46 fälgar som är skodda med 235/35 fram, 265/30 bak. Har även ett konat BMC filter. Den är Svensk såld 1 ägare innan mig, vita blinkers, stora stereon med 6-cdväxlare. Vad kan man få för den??? | |
|
runt 200' borde du få. Jag kanske är fel ute men jag gissar ändå... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Under 200´ska du inte behöva gå. Den är trots allt utrustad med godsaker som Coilovers och 19". Tar för givet att den har komfort-pkt med klima osv? Sv-såld väger alltid lite tyngre. Det enda är väl milen som kan anses lite höga av många som handlar i den prisklassen. /Per |
|
|
Jo, det är klima och hela det köret... Jag hade tänkt mig 175 000:- men det kanske är lågt??? |
|
|
175 är ett mycket bra pris! Sätter du ut den för det så skulle det förvåna mig om du inte sålde den samma vecka i princip! /Per |
|
|
Du vill inte sälja fälgarna separat? Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Nä, dom får följa med bilen.... |
|
|
S 328 R: Vill du inte ens veta vad "Johnte" vill ge för fälgarna?! Det kanske är en bra deal... roadZter |
|
|
DanneZeta: det är ju sant... Johnte: Vad kan du tänka dig ge för fälgarna??? |
|
|
175.000:- är inte så billigt för den. Normalpris! |
|
|
Tjenare. Nånstans strax under 200.000:- skulle jag gissa på. Kan tänka mig att den är grym med dessa 19" fälgar. ;) Tror att när det är dags för mig att byta bil, så kommer jag vara glad om jag hittar en liknande 328:a. Förresten, har du bilder på den? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Håller med LME,med den utr. och miltal är 175000:- normalpris. Mvh |
|
|
bumper: Jag ska fixa det hade jag tänkt.... Jag har bestämmt mig för att inte sälja bilen... jag var i Knutstorp i helgen... och den gick så jäkla bra... så jag behåller den ett tag till. |
|
| Man är ju ombytlig.... så bilen är till salu... så alla som är sugna.... ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.