|
|
|
|---|---|
| min har rasat...har letat genom land och rike utan resultat...behöver en som är äldre än 1985...nån som har eller vet var det finns? givetvis diffad! | |
|
Har du sökt bland skrotarna på Länk Om du redan gjort det så är det bara att slänga in en annons bland Delar Köpes på BMWBörsen, kolla också säljesannonserna en bit tillbaka i tiden så kanske du hittar nåt. Lycka till! www.malte-racing.com |
|
| har letat alla annonser å ringt på de flesta...köpte en men den var en 85:a (nya fästen) ingen som har? | |
| jag har en 735-83 som jag tänkte demontera hör av dig | |
rsarits |
Går det inte att flutta över en hel tvärbalk med slutväxel från en nyare? Diffklumpen sitter väl bara i tvärbalken har jag för mig Micke |
rsarits |
Flytta ska det stå! Micke |
|
Mn!!!! låter kanon! var bor du? passar den till en e28 då? pris? |
|
| rsarits...vad är tvärbalken för nåt? | |
|
Klumpen sitter fäst både i bakaxelbalken och i chassit, på dom nyare 84/85- är fästet förskjutet i sidled som du har märkt. Men då borde det räcka med att byta bakgavlen på klumpen för att det ska passa i din bil. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
| aha...det funkar tyvärr inte...va inne på det också ett tag men det passade inte...den äldre klumpen är mkt mindre =( | |
| jag bor i Luleå vet ej om den passar skicka ett mail med tel så ringer jag | |
| 0739241724 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.