AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
960

Ínfo om E46 320i Touring 2003

ku
343
kurdm_uppsala
Letar efter nästa BMW
Hej!

Jag sålde min 525iA M-paket 2001 e39 under veckan som gick då jag tänkte köpa en billigare A-Ö bil utan en massa bling bling.

Men idag såg jag denna 320i e46 touring 2003 på blocket och blev intresserad.

Jag har ingen direkt fråga om just själva bilen utan det jag mest funderar på är hur tycker ni att e46 touring är speciellt 02 och nyare modeller?

Hur är den nya motorn jämfört mot den äldre med 150hk och 2.0?
Vilka är fördelarna och nackdelarna?

Vad bör man tänka på vid köp av en sådan bil?
Något speciellt ni tycker jag ska ha i åtanke förutom rost?

Och när jag ändå har skapat denna inlägg så varför ändå inte fråga lite om själva bilen också, någon av er som känner igen bilen? eller känner någon av er ägaren?

Och slutligen, för er som undrar över vilken min 525iA var så var det den bilen som var annonserad i Uppsala för 60000 :- med 19 tums fälgar och den bästa färgen i min åsikt på en e39a nämligen M-paket blå färg.
Bilen blev såld inom några dagar till den ägaren som hade haft den innan den jag köpte den av.
Bilen var i min ägo från 2011-06-20 fram till 2012-05-10.

Kan bara säga att E39 är en helt underbar skapelse speciellt med M-paket och rätt färg samt rätt fälgar.

Önskar alla en trevlig start på veckan
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Länk?

MVH
Robert
ku
343
kurdm_uppsala
Letar efter nästa BMW
Ojj glömde visst länken

Länk

GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
"Jag har ingen direkt fråga om just själva bilen utan det jag mest funderar på är hur tycker ni att e46 touring är speciellt 02 och nyare modeller? "

Lite senare skriver du...

"Och när jag ändå har skapat denna inlägg så varför ändå inte fråga lite om själva bilen också, någon av er som känner igen bilen? eller känner någon av er ägaren?"

Beslutsångest? :)

BMW M-POWER
ku
343
kurdm_uppsala
Letar efter nästa BMW
Roligt att du la märke till just det. Jag hade från början inte tänkt fråga något om bilen men när jag sedan skulle avsluta inlägget så tänkte jag kanske bäst att fråga ändå. Och då
orkade jag inte ändra på texten utan valde att skriva som det var
ku
343
kurdm_uppsala
Letar efter nästa BMW
Roligt att du la märke till just det. Jag hade från början inte tänkt fråga något om bilen men när jag sedan skulle avsluta inlägget så tänkte jag kanske bäst att fråga ändå. Och då
orkade jag inte ändra på texten utan valde att skriva som det var
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.