|
|
|
|---|---|
|
z4 3,0 cabben fäser inte i nedfält läge, lampan fortsätter blinka. Visst skall väl tungorna på cabben låsa i "honan" i bilen i nedfällt läge? Den gör inte det? Vad är det tunna vita snöret som sitter bakom facket nedan cabben (mellan högtalarna i bak)? AUX - har BMW proffesionel stereo (ej Navi/växlare utan bara stereo med cd), går det kopppla in AUX till den - någon som vet säkert? Hur får man ut stereon ur panelen? tack för svar! JanneW | |
|
Är också nyfiken på det vita snöret i baksätet. Kan det vara en del av Thuggee-paketet? |
|
|
Hej! Jag hade en Z4 tidigare som jag installerade aux-ingång på. Satt där askkoppen är och kopplades in på baksidan av steroen. Köpte mina prylar från USA via ebay, men det var originalgrejer. Riktigt fippel att få ut stereon, har för mig jag använde mig att ett par gamla kreditkort ;-) Allt hur man gör finns mycket bra beskrivet på USA-forum för Z4. |
|
| Kreditkort lät fiffigt, betydligt bättre än en skruvmejsel vilket Borgs Bil körde med. Alupanelen var "sådär" snygg efteråt...backjobb på det! | |
|
Jag köpte aux kittet på BMW i sverige. Kostade typ 600 kr. Har dock inte monterat det ännu.. Såg nån instruktion på nätet någonstans. Det var kreditkort som användes där också. //Anders |
|
|
Jag tillverkade 2 verktyg för att ta bort vent. gallret Länk /Anderz3 Länk |
|
|
Vad är det för best. nr. på aux kittet /Anderz3 Länk |
|
|
Vad är det för best. nr. på aux kittet /Anderz3 Länk |
|
| Ska rota rätt på kvittot vid tillfälle.. | |
|
Stereon behöver programmeras om 1500- Köp BT sändare på Biltema, koppla på ström o lägg i handsfack - funkar kanon! 250Sek Usb 1.5mm minneskort .... Inget om mitt snöre??? JanneW |
|
|
Snöret bak är för att släppa på caben om man ska fälla upp den manuellt. Rör det inte om din motor funkar som den ska! ------- //Lövet |
|
| Åh, fan. Där föll min teori... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.