|
|
|
|---|---|
|
Hade tänkt byta min E39:a till en E90 320d då det är dags för något nyare (och snålare). Men jag skulle behöva hjälp med att få en realistik förväntning på vad jag kan få för min nuvarande. Känner att jag har ingen som helst koll... Det är en safirmetallic E39:a Touring -02 (dvs facelift). Har rullat 18k just nu. Har stora M-paketet med ratt, växelknopp, lister, kjolar, fjädring och slutväxel. Hyffsat utrsutad i övrigt med farthållare, xenon, sportstolar, antracit-klädsel och tak. Det som är fel på den är att den lider av rostsjukan. Jag har rost längst fram på huven och runt kabelgenomföringen på bakluckan. Är lite orolig för att det gör rejäl skada på bilens värde. :( Min tanke var att bli av med bilen som inbyte, så jag är intresserad främst av vad man kan tänkas få hos en handlare. Lämpligt pris vid privat försäljning är dock också hjälpsamt. | |
| Tror ca 35k-45k (pga M-paket) | |
|
Ossman : Jag ringde runt till olika bilfirmor för några veckor sedan. Har en 525 M paket 2002 gått 20 000 mil Samtliga sa 30 000 kr . Din har ju gått kortare än min, så du kanske får lite mer. Vissa handlare sa tom Nej. J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.