|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon har erfarenhet av däckköp i Tyskland, ska snart åka genom och behöver några nya däck. Är fundersam på om det är som i Sverige att det tillkommer mont skift tillägg eller om det ingår i däckpriset hos Tyska gummiverkstäder tex. www.atu.de | |
| Varför kontakter du inte bara dem och frågar? Då får du svaret du efterfrågar. | |
| Visst kan jag kontakta dom. Men detta är ett forum där man kan ställa frågor och ska man följa din intsällning så kan ju alla låta bli forumet och kontakta verkstäder och återförsäljare direkt istället. | |
| Har du fått reda på något? Kan vara intressant för flera att veta. | |
| Nej tyvärr Hasse inte ännu...det jag däremot redan vet så är kompletta hjulsatser billigare hos BMW handlare tittade på en sats förra året till min 2200 euro samma sats i Sverige 36 tusen | |
| Ok, får du reda på något så skriv. Bor själv fördelaktigt och funderar på att fara till Tyskland i framtiden och låta de ta hand om bilen. Verkar generellt vara mycket billigare där. | |
|
BMW-original hjulsatser sälj ofta till bra priser av tyska BMW-handlare. Brukar finnas ett par på eBay.de. Kolla även eBay.de för däck för vissa av säljarna har ju även fysiska butiker. ___ //Ulf |
|
| Hitta dina däck på Idealo.de och låt dem skicka hem däcken, frakt från tyskland är inte dyrt. Jag fick frakten utan kostnad senast. Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.