AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.885

M-spoiler till 120 cab

Hej,
jag är i importköpartagen och har hittat en 120 cab jag är sugen på. Jag är däremot lite skeptisk till utrustningen på bilen. Det står att den har M-sport paket. Och ser man till framspoiler så stämmer det, fälgarna är jag osäker på om de går att få till den modellen, det bör vara kromat avgasrör, samt det viktigaste, sportstolarna.

Det jag undrar alltså är om detta kan vara ett hopplock eller om det går att få levererat från fabrik... Hade det inte varit just för stolarna hade jag inte reagerat på det.

Annonsen finns här: Länk
Ra
164
RaiderViking
z4 sDrive 35is
Fälgarna är M208 18" original M fälgar, bestäms av tillval som gjordes vid beställning. Inget kromat avgasrör men väl borstad aluminium finish skall det vara... Stolarna syns ju dåligt...
Bilen i annonsen har de vanliga standardstolarna och inte sportstolar vilka ingår i M-sportpaketet.
Det jag misstänkte. Då lär det väl vara nån som satt dit en spoiler bara och kallar det för M paket. Blir nog att leta vidare!
det är ju hela m-paketet han monterat exteriört.. konstigt och som du säger verkar något skumt med den.. borde det inte gå att få tag på lista med utrustning från fabrik?
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
Det ser dessutom väldigt hög ut, har knappast M-sportchassi.

/J
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.