|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Tändläge 2 skall det vara. Vissa saker går att göra med tändläge 1 men tändläge 2 är det de alltid använder på BMW. | |
fredde 7 |
Går inget vidare detta... Tror GT1 huvudet är galet. Tittar man på instruktiosvideor på nätet så ser man att deras huvud blinkar och har sig när den kopplar upp sig mot bilen... mitt huvud är dött, det ända som lyser är en grön diod på baksidan.. kanske ngn parameter i huvudet som saknas alternativt ngt fysiskt fel.. alla ideer mottages tacksamt. Fredrik |
|
Hasso Jag hamnar lite olika på MadeInChina.com, kan vara min datorvana, men är det den här du menar med "Kinafulversionen" av svenskutvecklade Autocom, Autocom CDP for Car Compact Diagnostic Partner 2011.01 Version D(including ) DHL EMS UPS shipping USD135 including DHL? /Arnesis |
|
|
Har köpt autocom från England/kinaleverantör men inte Fått leverans ännu.däremot hittade jag hassos signatur I min servicebok på min M525da-08 he he, har du något Att förtälja?? Mvh Jonas B |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nog för jag passerade Moheda för ett par veckor sedan, men nån servicebok han jag inte fylla i då, kan man få en bild på detta möjligen ?? ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hasso, du signerade 09-08-10 som mekaniker Bmw service på min 525da-08 då på M-bilar Västerås där jag köpte den. Ursäkta off topic. Mvh Jonas Brinell |
|
fredde 7 |
ok...uppdatering... När man har grejer som funkar blir det busenkelt. med trasiga grejer är det omöjligt. Både Gt1 huvudet och den virtuella maskinen dis v57 var trasiga. Har fått ett nytt huvud samt köpt en ny hdd med den virtuella maskinen. nu funkar allt superbra. kan dock konstatera att kineserna är allt annat än smidiga med reklamationer, därav att detta ärende tagit två månader... Tack för hjälpen i inledningen av denna tråd. |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag har aldrig signerat någon servicebok annat än min egen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.