|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vart jag kan beställa en navigator som verkligen passar min e38 -97? köpt från bluepower o.s.v. men ingen av dom passar då mitt värmepacket på högersida tar i. Behöver en navigator som själva enheten sitter lite mer åt vänster. såg på någon sida huligana eller något liknande att dom hade en som såg ut och passa. Har dock inte fått tag dom så vet inte vart jag kan köpa den. Någon som kan hjälpa mig med detta? Väldigt tacksam för svar | |
|
jag köpte en e38 orginalutrustad med navigator. det var det smidigaste, billigaste, snyggaste och enklaste alternativet. sen kan man ju uppgradera den befintliga navigatorn till MK4 och skaffa en widescreen-skärm så det ser snyggare ut //David Mitt åkdon: Länk |
|
|
Hejsan! Har aldrig suttit någon navigator i denna 740 så måste dra allt. Med kablage och skärm sen navigator tror jag priset hamnar på 10 - 15 000. vet då inte ens om en 16/9 skärmen kommer passa. Men tack för tipset. Ingen som vet hur man kan få tag på denna Länk eller sida man kan beställa den på. |
|
| har svårt att se att den skulle passa då den är avsedd för att passa även e39 och e53, det är inte alls samma som på e38 du får samma problem som med din andra maskin en tar i värmepaketet, har prövat flera olika som åf säger ska passa men icke, tvivlar på att det finns till e38 överhuvudtaget. sen tycker jag ljudkvaliten var usel i dom oxå | |
|
har svårt och tro att dom navigationsenheterna skulle levera sämre ljud än vad orginal bmw ljud från -97 gör. Är ju iaf 4x50w på nya och orginal 4x20 eller max 25w. Verkar bli och värma plasten och trycka in den lite så den får plats alternativt att man köper en som passar e46 och sätter den längst till vänster och bygger en ram till höger där tomrummet kommer bli |
|
| Finns ingen huvudenhet idag som klarar av att leverara 4*50 watt bara ett sånt slutsteg blir större en huvudenheten pga värmeavledning och så, men helt klart jämför man med orginal stereon så kan man nog inte bli besviken om man inte är alltför kräsen. Så ser det ju mycket snyggare och modernare ut med en ny maskin med stor skärm. Det tråkiga är bara att man inte har möjlighet och titta på dom innan man köper dom tex, skärpa i displayen och så, har ett löst värmepeket från en 740 -96 kolla på detta om det gick att modifiera men på det satt det några alurör just innan för plasten och det fanns inte nog med utrymme för att värma plasten för att få huvudenheten att passa tyvärr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.