|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som monterat svarta njurar på sin F10/F11? Jag prövade igår men lyckades inte, det var så in i helv-te trångt. Ska man behöva montera bort hela fronten!? Någon som kan hjälpa mig? | |
|
Ingen som har några tips? Har hittat beskrivning på nätet men jag får fasen inte till det. |
|
|
Hej! Jag har för mig att "Med känsla" på forumet har eller har haft det på en eller flera av sina många F10/F11:or... Kanske kan skicka ett PM till honom? /Arvid |
|
|
Hej Anders jo helt rätt som Arvid skriver. Min son har hjälpt mig byta. PM-a mig så får du en instruktion. Det var lite mera pill på F11 än på X5 ex. vis, men det har gått rätt lätt för honom att byta. /Anders |
|
|
Kanon! Tack på förhand. Har bytt på en E46 Cab tidigare och där var det ju inga problem alls. På F11:an är det ju hur trångt som helst! |
|
|
Hej Han får gärna skicka PM till mig också med instruktion för hur man byter dessa njurar på F11 Tack på förhand! |
|
|
Jag tar gärna instruktioner också. Men vad jag mer skulle vilja se är, vad finns det för olika njurar på F10/11. 520-528 verkar ha en 535-550 en M5 en tredje Men så finns det helsvart utöver det, bra bild exempel skulle uppskattas. Jimmy |
|
|
Hej Även jag är intresserad av denna anvisning/instruktion Tack på förhand Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.