|
|
|
|---|---|
Karl-Hilding |
Länk |
Karl-Hilding |
NI behöver denna länk oxå. Länk |
| 268 hk, för er som undrar... | |
|
Länk /Masten |
|
Karl-Hilding |
Fordonsidentifikation Registreringsnummer: DHE987 Fabrikat: MERCEDES-BENZ C300 Färg: LGRÅ Fordonsslag: PB Fordonsår: 2011 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: WDDGF5EBXBA473055 Typgodkännandenummer: Typgodkännandedatum: Senaste EU-regbevis del 1: 2012-03-08 Senaste EU-regbevis del 2: 2012-03-08 Handelsbeteckning: Upplysningar: Ägare/Brukare Namn: SUNE BÄCKMANS BILAR AB Adress: HANNABAD 1365/S BÄCKMANS BI Postnr: 285 91 Förvärvsdatum: 2012-03-21 Ort: MARKARYD |
Karl-Hilding |
MERCEDES-BENZ C300, 2011 report (WDDGF5EBXBA473055) Länk |
| Länk till annons? | |
| Såg Bäckmanlänken nu i inlägg 2...... | |
| " Ett 50-tal bilar finns att välja bland och samtliga är svensksålda. Tveka inte att ringa oss om du har frågor om bilarna. (Med reservation för eventuella felskrivningar). Välkommen till det lilla företaget med den personliga servicen!" | |
| Haha...blinkersen var kanske Designo-gula?? :P | |
|
Jag har fått för mig att den firman är seriös, så det verkar märkligt att de börjat med krockskadade fordon från USA nu. /Masten |
|
Terry N |
Bäckman själv kanske har sålt vidare till några ljusskygga typer, förjävligt vad vanligt detta börjar bli vanligt, folk (läs gangsters) har ingen som helst heder längre. |
Karl-Hilding |
Vad jag vet så är det sonen som tagit över. Bäckman Sune har alltid haft ett gott rykte, annars kan man inte sälja beg bilar i en "lada" utanför Markaryd. Han startade nån gång mitten 60-talet. Jag har köpt två bilar av honom och det har varit helt schjyssta. Visserligen har han ibland köpt lite småkrockade bilar som han lämnat till verkstad/lack men mig veteriligen så har det aldrig varit några krockade lik. Märkligt är med denna USA-Merca. |
| Det var väl inte så märkvärdigt, bilen är ju lättkrockat eller har jag missat nåt? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.