|
|
|
|---|---|
|
Ja kommer inom snar framtid att sälja bilen då ja bestämt mig för att köpa en kombi istället, men är lite osäker på va man ska sätta ut bilen för pris för de som finns på blocket är väldigt olika priser på samt många har gått väldigt lite så har svårt att sätta värde på min. Lite kort info iallfall är en Bmw 325d som köptes ny av mina föräldrar och den är i bra skick. Den kommer säljas Nybes,Nyskattad och nyservad *Svensksåld 2009 LC1 *BLUEWATER METALLIC *11600mil *Servad enbart på Bmw *Nya 19" sommarhjul *Mycket fina michelin 17" dubbdäck på Bmw Alu fälg *M-chassi *Sportstolar å sportratt *Dynamics paket *Komfort paket *Belysningspaket *Xenonljus *H&R 35/20 sänkning (Orginal fjädrar finns givetvis kvar) Bilen går kanon och väldigt billigt och har aldrig krånglat de minsta sedan ny Så om någon kan ge lite riktpriser va man kan få så är ja tacksam Här är en länk där de finns några bilder Länk | |
|
Jag tror på ett pris runt 200-210kkr. Jag tror nog att du ökar möjligheten att få napp om du monterar tillbaka originalfjädrarna. Bilen ser jättefin ut på bild, men jag tror att den skrämmer iväg en del presumtiva spekulanter. Som referens så sålde jag min E91 LCI 325daT, Bluewater Metallic,5000 mil, 17" hjul (s+v), Hifi, Nav professional, Skinn, Högglans svarta lister, tonade rutor, för 270,000 i höstas. Mvh/ Niclas |
|
|
Tack för svar Niclas, och ja tror lite som du att kanske blir lättare att sälja utan sänkningen men när de väl blir annons skriver ja nog att ja monterar tillbaka orginal fjädrar samt gör ny hjulinställning om någon vill de innan köp Mvh Johan |
|
|
Vad är det för klädsel och växellåda? Jag tror också på att montera tillbaka originalfjädrar, bilen lockar nog fler köpare då. __________ Mvh Grelle |
|
|
Har själv letat länge nu efter en 325d fast touring, de två nedan verkar vara mest prisvärda i den prisklassen om man kan säga så. Liten fingervisning kanske. Jag skulle monterat tillbaks orginal fjädrar innan jag la ut annonsen. Dessa två ger väl en fingervisning. Länk Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
tja, jag har ju annonserat min 325da Touring-09 ( Länk ) med sisådär resultat, dock har min gått långt och de flesta svenska tror en bil går max 20000mil. Det är mest konstiga byten och folk som skickar roliga mail som "100 000?" "120 000 ?", och då behåller jag hellre bilen. Men jag skriver som dig "Bilen går kanon och väldigt billigt och har aldrig krånglat", så visst, mina cab planer är nog bara glömma , och det verkar ju rätt med det skitväder vi har i Sverige just nu:( Lycka till, kul höra vad du fick för den, den ser ju fin ut. |
|
Lite tips till dig Jörgen: Ta inte bilder på bilen när en står i gräs, det får bilen att se lägre ut än vad den faktiskt är. Sen skulle jag rekommendera att du la in lite fler bilder i din annons, ett par på utsidan och ett par på insidan. Sen kan det vara bra om du korrekturläser din annons, det är särskrivningar. Sen vad är "Navigationssystem Business med Navigation paket"? Sedan en fundering, varför skriver du att det är "samma motor som 330"? Det är ju inte riktigt sant. Om du får bud på 120.000 kr så förstår jag att du inte vill släppa den, men se det som en invit till förhandling. Ni kanske möts på ca. 135-140.000 kr? Bilen är trots allt nyimporterad med över 20.000 mil på mätaren, det bör avspeglas i priset. Men som jag skrev tidigare, om du lägger in lite fler och bättre bilder i din annons så tror jag att du har större chans att få åka cab i sommar :) Mvh/ Niclas |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Samma motor som 330 är för sök. Det är ju 3 liter. Lika som milen nnn 320 så får man med de som söker på en 320. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.