|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har precis bytt bälg i luftintaget och slangen mellan bälgen och tomgångsventilen. För att göra detta kopplade jag bort allt som fanns fram till svarta luftfördelningslådan från luftfiltret, inklusive 3 elkopplingar. Efter diverse råd och instruktioner, så fick jag dit de nya delarna. Jag rengjorde även tomgångsventilen, eftersom jag läste att den kan orsaka problem om den sotar igen. Nu har jag monterat tillbaka alla delar, inklusive elkontakterna. PROBLEMET Det går inte att starta motorn nu. När jag vrider om nyckeln, hör jag motorn tugga långsamt och ser att stora fläkten hackande roterar sakta. Det sker ingen tändning i motorn. Alla kontrollampor blinkar i takt med tuggandet. Vad kan ha hänt. Har något spjäll hakat upp sig eller har det blivit något elfel? Med vänlig hälsning, Rikard | |
|
Börja med att ladda upp batteriet, allt tyder på att detta har laddats ur alldeles för djupt. Ladda ned en riktig spänningsstabiliserad laddare under min 15-20 timmar. FP |
|
|
Tack för hjälpen! Tanken föll mig aldrig in, eftersom det inte visade sig på samma sätt på min e36 320. En lärdom rikare! /Rikard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.