|
|
|
|---|---|
| Kunde inte låta bli att lägga in detta meninglösa inlägg, men visst är det helt underbart att bara glida fram genom sommarnatten! Lädret knarrar, motorn mullrar och instrumentpanelen lyser mysigt rött. De senaste dagarnas kononväder har inneburit att man bara varit ute och glidit och inte kommit hem för en sent på natten. Kom precis hem nu. Visst är 7-serien den mest underbara bil som finns! Kanske det finns någon som känner igen sig? | |
|
Japp. Körde nyss några mil "helt i onödan". Bara för att lyssna på motorn och njuta. // CliFF - Länk < Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain > |
|
|
Ja, det finns inget roligare än att åka runt i sin E32. Nu när man kommer in i stan så tittar verkligen en hel del personer på en, nästan för många tycker jag. //Schnitzer |
|
| Så ska det låta. Nu blev jag sugen att handla mig en E32 igen (efter vissa negativa inlägg). | |
|
Det Är bara att lägga lädret på bordet och handla :) Vad skall man säga. Sedan jag köpte denna underbara bil i våras så har jag fått känna hur det var en gång för länge sedan strax innan man fick ta ut moppen och köra.Men den känslan får man numera varge dag när man öppnar porten till garaget. (Natt körning förlänger livet) Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn |
|
|
sluta nu ,jag får hemlängtan!.saknar min e32,nu när jag är uppe i Luleå och jobbar,och har fått en DKW hyrbil i 2 veckor(iofs en T quattro).DKW=das kranken wagen.:) torsk på v12 nu med bilder på:Länk |
|
| Schnitzer har rätt, ibland kan man känna sig lite väl uttittad när man glider fram igenom något litet samhälle. Alla tittar! Fast det är ju ganska skoj att en såpass billig bil kan väcka sådana känslor hos folk. Även om det var en miljonärsbil när den var ny så är den ju inte det längre. | |
| Marcus: Ser att du är flygtekniker, vilket bolag jobbar du för ?.- Jobbar själv hos Skyways och då får man oftast hålla till godo med en Polo (hyrbil) i bästa fall när man ligger ute på jobb, men annars är det kul på att jobba på Skyways. | |
|
Kommer att lägga upp lite bilder om nån vecka .som bara är tagna vid natt körning..hmmm mysigt värre.. Och snyggt. Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn |
|
|
Husse:hej, roligt med en kollega !.Jag jobbar för West Air Sweden (vi som hade underhållet på era Embraer förut)visst är det tråkigt när bolagen snålar in med folks säkerhet på hyrbilarna! torsk på v12 nu med bilder på:Länk |
|
| Jag har nog aldrig kännt mig uttittad... men å andra sidan bryr jag mig inte så mycket om vad andra tycker. Jag valde min E32 på grund av att den är en njutning att köra. Även om jag börjar bli sugen på något nyare, typ E38. Där känner man sig ju fortfarande hemma... | |
|
Ni är ju för härliga i alla fall, mmmmm!! Kan ju bara hålla med...... Tänk på de stackars gti-ägare som sitter och smygläser..... zaharald |
|
| Marcus: Kul med bolag som är rädd om sina Tekniker, sämsta bilen jag fått låna hittils av Skyways var en Vw passat -75 årsmodell när jag var avlösare i vilhemina för några vintrar sen, bilen gick knappast framåt, så klart att länstrafikgruppen bodde på samma hotell, vågade ej åka iväg med skrothögen när dom var kvar på hotell parkeringen, passaten är dock skrotad i dag. Kollegor i mellan kan du rekomendera en E32 750 eller ska jag satsa på en 735? | |
|
Gti-ägare vad är det ? Går det att äta eller. Hehehe kunde bara inte låta det vara o sagt. Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn |
|
|
Husse:det beror mest på bilen=bättre med en snuskigt fin 735, än en risig 750. men om skicket är bra på båda modellerna blir det såklart 750,finns bara 2 tillfällen jag ej rek. 750=när det är en risig bil.+om man inte kan/vill göra något själv=KAN bli väldigt dyrt.för egen del blir det v12 igen när det är dags att byta,får väl se när Alpina 6.0 kommit ner lite i pris. ;) torsk på v12 nu med bilder på:Länk |
|
|
Det är så att man blir helt lyrisk, stannade på en mack i småland, lekeryd, i tisdagskväll, det kom fram ett par äldre herrar och studerade bilen medans jag tankade. Kommentaren; fin bil du har där grabben... Vad ska man säga, det är underbart att köra vinkel-tolva. Tyvärr så ska den ställas av i nästan ett år nu. det är dags att sticka på jobb. Ha det gott märkes bröder. Pontus |
|
| marcus: Tack för svaren. Tänkte använda E32 som lite bruksbil, i soppaförbrukning skiljer det väl bara 2dl/mil vad jag kan se i modell guiden, det kan väl vara värt pengarna (ca 1:80kr/mil) tror jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.