|
|
|
|---|---|
|
Hej! letar efter en bmw m3 e46 cab nu till sommaren , och har hittat en jag är intresserad av, Någon som har någon erfarenhet av denna bilen?Länk ser väldigt fin ut och har endast gått 7500 mil och med 4 ägare. Och priset tycker jag är överkomligt, däck nya runt om och den stora servicen är gjord insp2. Vad tycker ni? Mvh petter ! | |
|
Jag tycker det låter lite dyrt för denna. 160000:- hade varit åt mer rätt håll. Importerad 2006. 5 ägare. Är själv inte emot import, för jag anser bilarna får gå som de ska i Tyskland. Kunde inte se varifrån den är importerad nu, men antar Tyskland. Det är kanske bara jag, men får konstiga vibbar av den som om allt inte är 100%. Så tycker jag alla fall. Lycka till. |
|
|
Okej tack för ditt svar , 160k verkar orimligt finns inte en 02a i dom miltalen som ligger i närheten av 160000.. vad är det som inte verka stämma ? mvh |
|
|
Finns en annan tråd om den bilen här på AP. Googla regnumret så kommer den tråden upp. Niklas Fransosen |
|
|
För 160' får man ingen M3 E46 cab, och verkligen ingen fin bil, så den siffran känns tagen rent ur luften. Jag ägde denna bil under förra sommaren. Inget konstigt med bilen eller de tidigare ägarna, bilen var när jag sålde den i vintras i mycket fint skick. Lite stenskott på fronten, men maskinellt och interiört i kanonskick. Bra däck, fullservad och jag vill minnas att allt fungerade som det skulle. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Tack så hemskt mycket för svaren ! ska åka o titta på den till helgen :), kalle skulle man kunna ringa o fråga ett par saker till dig ? mvh |
|
|
Ingen möjlighet att svara i telefon men du kan maila mig på kalle (at) autopower.se eller skicka PowerPost, så ska jag försöka svara på dina frågor. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.