|
|
|
|---|---|
| Tja! Har fått lös båda grenrören men det är så jävla tight med 2 kattar så jag får inte ut dem fast de är lösa. Någon som har något tips eller ide hur f*n man gör ?? Tacksam för all hjälp! | |
|
Svårt att säga, för visst var det tajt när de skulle av, men vred det ena lite så kom det ut. Sen blev det gott om plats för det andra. Bästa hade varit om någon kunde filmat lite medans du försöker få ut dem. För jag tycker inte du ska behöva lossa motorn och lyfta den lite för att få ut dem. Kanske om du kan lossa någon/några utav pinnbultarna från toppen så du slipper dra ut grenröret så långt... |
|
| Båda grenrör är är loss ifrån bultarna. Däremot får jag inte ut dem, vilken ska ut först ? Måste man kanske ta bort ett motorfäste? Finns det inga guider ? | |
| Om du inte vill lyffta hela toppen så måste du nog dessvärre lossa ena motorfästet och sedan palla upp motorn till grenröret går fritt... | |
| Tog bort motorfästet, lutade motorn i framkant med en domkraft sedan bökade jag ut rören uppifrån, jävligt trångt ! Tack för hjälpen :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.