|
|
|
|---|---|
|
Håller på att hjälpa min sambos bror att köpa bil och han har fastnat för E92 coupe. Vi har hittat en 330D M-Sport, Svart/Svart 2009, manuell med det mesta i utrustningsväg såsom navi etc. Bilen har gått 9000mil. Minns ej om bilen har 18" eller 19" fälgar, men har svårt att tro att det påverkar priset alls. Vad tycker expertpanelen att en sådan bil ska kosta? There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. | |
| Om sv-såld: 265' inkl v-hjul hos handlare | |
|
Ungefär som turbo4ever skriver, sen förstås beroende på skick o utr. Skulle han även vara intr av en 335d coupe? Ev tar jag in en i byte på en av mina bilar. Ungefär samma spec men silver o aut. /Anders |
|
|
235' +-3% Då kanske det är ett bättre köp att läga till några kronor och få en 335d. Mvh Marin |
|
| Satsa på en 335d är mitt tips! | |
|
Jag kommer att importera den. Tyvärr så är svart bil ett krav från hans sida. Vad ska man värdera den till om det är import? 230-245? |
|
| 330D 245 hk är snålare än 335D och finns dessutom i manuell och X-drive. På pappret skiljer det endast 0.1-0.2s fr 0 till 100 km/h. Snabbast är 330dX! Rekommenderar 330d 245 hk. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.