|
|
|
|---|---|
| Förut hade dom en tvåkomponents läderkit, men nu är det en allt-i-ettprodukt. Jag är väldigt skeptisk mot såna allt-i-ett lösningar. Har någon provat den nya? Vill göra det vanliga, göra rent, mjuka upp och få bort det blanka så ytan får den snygga matta looken. | |
|
Jag köpte nyligen denna allt-i-en produkt och la på min svarta läderklädsel. Tyckte inte det gjorde mycket skillnad alls faktiskt. Såg lite fräschare ut direkt efter behandling men var snart tillbaka på samma. Den doft jag hört folk prata om från BMWs produkter infann sig inte heller i min kupé. Ska köra en omgång till vid tillfälle men tror inte detta är lika bra som det BMW tidigare sålde. Man vill väl helst ha tvål/tvätt och sedan balsam/olja på lädret för skydd och återfuktande. Dyrt var det med, finns säkert bättre produkter som är lika enkla att applicera men i två steg. |
|
|
Hej. Kan rekommendera denna produkten varmt (Länk Världsledande inom läder mm. Med vänliga hälsningar Patrik Malmros Owner: Carseal patrik@carseal.se Länk |
|
| Jag tycker allt-i-ett-produkten gjorde underverk på min förarstol! Från att se lite trött till att bli otroligt fräsch (och mjuk) igen! | |
|
Håller med Patrik, Leathter Masters produkter är mycket bra att underhålla läder med. Är inget mirakelmedel som lagar trasig stolar och sönderrepat läder, men till underhåll är det outstanding! Dom har även färgkrämer som fungerar utmärkt att fixa smårepor i lädret så dom bli osynliga. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.