|
|
|
|---|---|
|
M5:an gjorde visst ett intryck på Håkan Matson i di.se, men det verkar som om han följt vår diskussion efter hans test av 520d också - läs avslutningen så förstår ni... På tal om avslutning - vad sägs om denna från Håkan. "Låt mig ändå säga att M5 är BMW när BMW är som bäst, och när BMW är som bäst är BMW bäst." :o) Länk till artikeln: Länk ---- BMW CS #6212 | |
| Är det någon människa hittills som inte är imponerad av nya M5:an? :) | |
| Acey Hade den inte låtit som en 4:a som pruttar mellan växlingarna så hade jag varit sjukt imponerad av den! | |
| ///Mackan: Skaplig överdrift du lägger fram där ;) Ställ nya 328an bredvid nya m5an så märker nog till och med du att där ligger det dubbla antalet cylindrar i den ena :P | |
| ///Mackan Äh, du vet snart släpper BMW en Motorsport CD att köra för att få ännu bättre motorljud ur högtalarna :) | |
| Acey: den ligger ju redan på M5ornas hårddisk - de har ju artificiellt ljud i kupen.. ;-) | |
|
Ja, men de kommer släppa en motorsport-edition. Samplat direkt från den gamla Sauber-BMW V10:an. Ryktas också om ett samarbete med Spotify där man kan få sitt motorljud mixat av Swedish House Mafia! |
|
| Twinturbo Jo kanske lite överdrift:) Men hursomhelst så gillar då inte jag ljudet iaf! Visst låter den häftigare än en 328:a med turbo 4:a ! Alla andra m-modeller vinner ju med hästlängder ljudmässigt! T.om vanliga modellerna med sexa låter fan så mycke skönare! Men som sagt, smaken är som ......... | |
|
Efter ha haft tillgång till en M5a i helgen kan jag bara hålla med Matson. En underbar bil att köra, väldigt hög komfort och extremt stabil i olagliga hastigheter:) Angående ljudet så tycker inte jag det är så illa. Det går ju alltid att byta till tex Eisenmann när de kommer ut på marknaden om man inte är nöjd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.