|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
smaken e som baken. här finns det delade åskter ser jag. jag kan tyvärr inte annat än hålla med när det gäller njurarna. annars tycker ja den ser nice ut. det du kan kasta på e ju en vinge. modell smakfull då, inte gigantisk. passa dej lite för takvingar, jag har en på min och den kan jag inte ta av (eller jo, det gick ju bra o ta av den, men bakom den låg 400 kilo silicon som satt på fönsterlisten och detta medför att hela rutan måste av om man vill byta listen). jag tryckte tillbaka min och har nu lärt mej leva med den. o just det: håll dej borta från allt som har med neon o göra. =) |
|
|
Tackar 328-Johan, jag skall ha detta i åtanke med takvingen. Om jag sätter dit en vinge så blir det en liten diskret, vill inte föstöra den stilrena looken jag har fått på bilen nu. Men jag kan ju säga att det blir antingen en vinge eller takvinge inte både och.. Neon, har man inte det till skyltar vid butiker o liknande?! *ler* Det går visserligen hem i filmen The Fast and the Furious.. Men men.. |
|
| Det som saknas är en takvinge Zeemax bakspoiler sänkning fram och kanske ett par 19"are då skulle den se riktigt brutal ut.. | |
|
Säger som många andra, njurarna borde ha stannat vid ursprunget. F.ö är den snygg även om inte fälgarna är mina favoriter. Huvudsaken är väl att du är nöjd med bilen. Förstår visserligen om du inte vill vara ensam med att tycka om bilen liksom :) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
| Tack alla för era kommentarer.. Hoppas att ni får möjlighetan att se bilen irl en vacker dag.. Då får man en annan helhets bild utav bilen. Jag lever på de kommentarer jag får utav folk här hemma i "staun".. ;) | |
| Fidde: Såg din bil uppe på kullen igår, parkerad vid EP. Jobbar du där? Jag måste säga att den är snyggare på riktigt än på bilderna! Jag är den typen som är allergisk mot hårt stylade bilar, men din håller sig inom mina referensramar! I teorin hade jag ratat E46 njurar på en E36, men enligt min smak är det annorlunda och snyggt nu när jag såg din IRL! | |
|
Fidde766: Angel-eyes gör sig nog bra bakom ögonlocken, annars ser väl bilen fräsch ut (snygg färg), fast jag har också lite svårt för dom sneda njurarna... roadZter |
|
|
wolv: Jo det stämmer det, här sitter en annan och slavar.. *ler* Men visst är det så att bilderna som finns att se här på bmwpower ljuger en hel del om bilen. Den ser bättre ut irl, speciellt färgen som nästan skiftar beroende om man ser den i direkt solljus eller inte... Det du sa om råstylade E36 håller jag med om, det är därför jag har försökt hålla en så stilren "look" som möjligt.. Tycker faktiskt att jag har lyckats bra.. Förresten kolla in här: Länk Ha det! |
|
|
DanneZeta: Jag har mina funderingar på att skaffa Angel-eyes, men de är ju så grymt dyra.. Och just i detta skede så är det nya däck och kanske nya sportdämpare på g och då finns inte mycket kvar till det i dagsläget... Man hovar ju inte in multum av cash varje månad inte... :/ Vad det gäller njurarna så har jag aldrig tänkt på det men många har ju som vi har sett här lagt märke till det på bilderna... Hoppas att du/ni får se bilen irl en dag så kommer ni "nog" ´(jag hoppas i alla fall) inte att tänka på att de är vite vridna.. Kul att du gillade den i vilket fall som helst!! /Fidde |
|
|
Jag tyckte den var fet. Mycket snyggare än alla 325:or med M3 front... Men det är ju vad jag tycker. Det där med neon är ju lite ful-snyggt, jag funderar på att ha det till larmet så det tänds när man larmar av (som innerbelysningen). Så man ser var den står.. :) //Peter (från Uråsa...) |
|
|
hugabuga: Tack, det är sådana kommentarer jag gillar mest.. *ler* Det där med neon som tänds när man larmar av verkar ju visserligen lite coolt, men det är inget för mig ännu... Men man får väl se hur pass USA versionerna utav streetrace bilarna invarderar Sverige framöver... |
|
|
Fidde766 Jag är ledsen att säga det men när jag såg din bil på bild så tyckte jag näääää ursh... den ser som många har sagt ledsen ut. Men jag måste erkänna att den är mycket snyggare i verkligheten, då är den ju faktiskt helt ok ;o) men snälla strunta i neon........ |
|
|
Fidde766 Du får ju se till att skicka in nya bilder till Länk där har ju hänt lite förändringar på din bil... |
|
|
WildCatz: Man får tacka, men jag håller med dig om att på korten ser den lite ledsen ut.. Men som du säger så talar de inte helt sanning.. *ler* Jo du jag har skickat in uppdateringar till blekinge.streetcars men de har så mycket att lägga in just nu så det tar lite tid tydligen.. Bor du i Karlskrona eftersom du har sett min bil eller? /Fidde |
|
|
Fidde766 Nja... i Ronneby, är sambo med Wolf. |
|
| Ähum, wolv var namnet... | |
|
wolw: Har du två stavningar eller sambon bytt bort dig mot ett avgassystem till jettan?:D Ha det stabilt! Asken |
|
|
Asken: Jadu, man kan ju börja undra.... ;) Nu har jag tre stavningar, du kallar mig för wolw ju! |
|
|
jag tycker den fronten är lite väl vulgär, och njurarna fick som sagt gärna stannat hos den rätta modellen men nåt som annars hade sett tufft ut till den spoilern hade varit en FET intercooler som verkligen hade fyllt ut hela gallret. Men det är tur att smaken är som baken... Rickard |
|
|
tarzan325: Ja du sa det bra själv, smaken är som baken.. Men jag kan hålla med om att en riktigt fet intercooler i fronten inte hade varit helt fel.. ;) wolv: Du har det inte lätt du inte.. *ler* Snart kommer väl folk och säger att du har en snygg Mazda miata eller så.. Hehe! Hade du tänkt följa med till Uråsa förresten? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.