|
|
|
|---|---|
|
Vilken av 3-seriemodellerna e90,e91 eller e92 kan tänkas hålla värdet bäst framöver? Då med dieselfyra och facelift. Kan inte riktigt bestämma mig vilken jag ska ha så då kan man ju lika gärna ta den som håller värdet bäst. | |
|
med dieselfyra skulle jag nog lätt säga touringen, dvs e91. En väldigt populär beg. bil, även om det snart kommer en del utbud på den iom att nya F31 lanseras till sensommaren. E90 tror jag har sämst värde och tvåa blir e92 men den är nog lite svårare också med dieselfyran. Så lätt val blir för mig isåfall e91 och då 320d. /Anders |
|
| Håller med. Köp dock inte en underutrustad. Minst advantage-paket och LCI förstås. Gärna med krok också. | |
|
Advantage kom sent i cykeln för E91 facelift, men en bil med Dynamic och Comfort-paketet har det nödvändiga. __________ Mvh Grelle |
|
|
Tänk på Advantage och Advantage Edition (som jag tror du menar) inte är samma sak. Advantage fanns från start. ------- //Lövet |
|
|
Andreas. Advantage fanns väl inte från start på faceliften? Nu tänker jag endast på E90/E91 och där fanns vad jag vet inget advantage-paket till årsmodell -09, men det fanns kanske på E92? Den faceliften kom ju senare.. __________ Mvh Grelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.