|
|
|
|---|---|
|
Hittade en intressant bil på blocket. Inget telefonnummer, bara mailadress. Säljaren visar sig vara engelsman som har jobbat i Sverige och sedan tagit med sig bilen tillbaka till England. Nu vill han skicka den därifrån mha EuropaTransport, Länk. Nån som hört talas om dessa? Jag förstår ju att detta förmodligen är en bluff men tänkte bara dra ut på det hela och jävlas lite. Nån som har nåt klurigt tips på hur man skulle kunna jävlas lite extra med sånna här typer? | |
|
Japp det är tyvärr en blåsning. Det finns massor skrivet om detta. Här står det lite. Länk |
|
|
Har du möjlighet att lägga in en länk till annonsen? MVH Robert |
|
|
Nu var visst annonsen borta... Fick en länk med fler bilder iaf, Länk Men det här Europa Transport, är det en firma som finns och är pålitlig eller är det bara en hemsida skapad för att lura folk? |
|
| Definitivt en fejksida. Finns inget seriöst företag som har en webbadress som slutar på ".tk". Sen är sidan ful som fan och uppenbar fejk. | |
|
Golfen ägs av en yngre dam i Munkfors....... Här är hennes blocketannons. Länk |
|
|
Haha...japp, samma golf men 3 ggr så dyr...:) Har gått med på att köpa den nu men spelar lite allmänt korkad och oförstående....får se hur mycket tålamod stollen har... |
|
|
har vart med om samma upplägg fast på en a4 -02 jag kan berätta att det slutar med att han vill att du ska sätta in pengar för transporten när jag sen sa att jag hade en kompis i england som kunde titta på bilen åt mig blev det plötsligt väldigt tyst |
|
|
Länk Europa TANSPORT. Hallå eller? /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Inget tel nr, Our team och Offices kan inte visas... Japp, seriöst verkligen.... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.