|
|
|
|---|---|
|
Tänkte byt mina lister till Shadowline. O Schiedmann har helt slut i central lagret... har gjort anmälan att bli underrättad när det kommer in mer. Har sökt på eBay "Shadowline Trim bmw e60" ? men inte hittat nåt. och hos BMW tror jag dom går på ca 4000kr o det e lite saftigt tkr jag. nån som vet nåt annat ställe som har?? tacksam för svar //Andree | |
| har haft samma fundering, men tror knappast att det räcker med 4000:- (kanske till en e60 föresten). tänkte istället göra ett försök med Länk ..nån som har erfarenhet? säkert lite pill om man vill få det snyggt, men 200:- kan det ju va värt att lägga /Samuel | |
|
Foliera listerna det är enkelt, eller hos någon som kan. Ca 1000-1500:- Då kan välja ifall du vill ha matt eller högglans. Plastidip blir ingen bra tyvärr då de försvinner vid tvätt ifall man andvänder kall avfettning. Positiva med foliering är att man kan återställa sen ifall man tröttnar. |
|
|
Mejlade Schmeidmann och dom beställer listerna om man hör av sig till dom, så mejla dom o fråga så kan dom fixa fram dom, till e60 kosta dom 2600kr och det e lättare än att foilera sj så kan du byta hur du vill. //Andree |
|
|
Nån som kan rekommendera ett ställe för foliering? Gärna i Sthlmsområdet. Gillar inte alls mina kromlister. ------- //Lövet |
|
| Du har PM | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.