AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
582

Skitljud i Z3 M Coupe

T(
46
T()()L
Z3 M Coupe
Fick koden idag till min "fina" stereo CD Business o satte in en cd ......fy tusan vad illa ....lika dant med radion....ussssch....går ju inte ens o justera tonkurvan (bara bas o Diskant) sitter hötalare fram i dörrarna samt en stor o en liten (högtalare) i taket bak....orkar inte härja för mycket med stereon men vill ju åtminstånde ha lite justerings möjligheter,lurar på o köpa en CD som klarar cd-r o mp3 ljudformat men vilken modell.......vill även ha (om det finns en kontakt så det bara är att plugga in utan att klippa o härja med elsystemet allt för mycket) finns det/går det är totalt vilsen på bilstereo i bmw o behöver lite hjälp....

M.V.H Nicke Nyfiken
Hallå T()()L
Tycker det låter som en bra ide att skaffa dessa skarvstycken. En välsorterad bilstereoaffär ska ha sånt hemma, annars tar dom hem på några dagar.
Du kan ju passa på att kolla upp allt på en gång oxå.
Lycka till/Berbel

T(
46
T()()L
Z3 M Coupe
Oki....skall kollas upp
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Jag köper din Business CD om du säljer...
T(
46
T()()L
Z3 M Coupe
Kommer att behålla orginalenheten,man vet aldrig vad som händer framöver.

M.V.H Nicke
Jag lyfte ur orginal stereon och satte in en SONY CD + MD växlare, tog max 20min att fixa. Ja la växlaren i hålet mellan stolarna smidigt om man ska byta skiva.

Länk

(Oo=oO)
Doggeli, har funderat på samma sak men var inte säker om det går att få plats. La du växlaren nere under luckan eller i befintliga hållet som man använder för förvaring av lösa föremål?

Tomas
Tomas: Kolla mailen jag droppade några bilder.

Länk

(Oo=oO)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.