|
|
|
|---|---|
|
Skulle behöva lite assistans av någon som är insatt i e36. Jag har beställt stålomspunna bromsslangar till min 328ic-98/03. Satsen jag beställde innehöll 6st slangar, 2st fram och 4st bak. Självklart skulle jag ha kollat detta innan men nu visar det sig att jag har endast 1st bromslang per sida bak? Vad är det för brytdatum på denna ändringen, samt reservdelsnummer på den slangen som jag har? Jag har alltså inte bromsrörs "S"et utan en orginalmonterad bromsslang från chassi till bromsok. På min 323-96 finns "S"et samt det ät tot. 4 bromsslangar bak. Mycket tacksam för svar! Mvh Stefan | |
|
Svarar mig själv, kanske kan vara till nytta för någon annan. Brytdatum är 12/1997 och resevdelsnummer på den senare bromsslangen är 34301165174. Så om du äger en sen e36:a och behöver/vill uppgradera till nya bromsslangar så tänk på att du skall ha endast 1st på vardera sida. Nu hoppas jag bara att de kan tillverka nya slangar till mig så fort som möjligt, de första fick jag vänta nästan 4v på. Mvh Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.