|
|
|
|---|---|
|
Hej mina BMW-bröder och systrar! Efter att ha varit borta i drygt 3 år och varit otrogen med en Audi A6 så funderar jag på att sälja audin och aldrig mer ha annat än BMW. Den äkta känslan och körglädjen man får när man kör en BMW saknas i en Audi. Jag funderar på en 5-serie (-07-10). 525 och uppåt. Budget ca 200k. Nu vill jag höra era förslag, vad ska jag köpa för en? Saknat er och detta forum så oerhört :) | |
|
E 61 så klart praktisk och snygg gärna M-paket 530 bensin för ljudet diesel för (ekonomi) om man kör långt och andrahandsvärdet Sen så mycket utrustning som man har råd till köper gärna äldre med mycket lull lull än nyare tomburkar men det är jag det Ha deT |
|
| Jag har just funderat på en bensinare eftersom jag inte åker så långt. Det finns inte så många 530:or under 200k på Blocket i dagsläget så jag får vänta tålmodigt innan något intressant objekt dyker upp. | |
| Har nu tittat på en fin 530i diesel -07. Den gick fint och lät bra men hörde ett surrande ljud från motorrummet nära kylaren. Ägaren har frågat BMW och de har sagt att det är någon "cirkulationspump" och det ska tydligen låta så...stämmer detta? Någon som vet? tacksam för svar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.