|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet var man kan köpa en ny tank till bra pris? Vad kostar en på bmw ? | |
|
Länk svarar en del på din fråga iaf dom är inte gratis |
|
| Att multiplicera med 10 brukar stämma ganska bra på det mesta för att omvandla Realoems priser till BMW-handlarnas här i Sverige. | |
|
Verkar va svårt att få köpa vissa delar utanför Bmw!! Man får väll bita i det sura och beställa en ny helt enkelt! |
|
| borde väl finnas på skroten ? eller skruva lös den och svetsa den om det inte är alltförstor skada. | |
|
Den är i så dålig skick att ja tror inte den går att rädda. Fick tag i en privat person i norrland som har 2 tankar liggandes men han skulle ha betalt i förskott innan han skickar något och det tycker ja känns luddigt. Får gå in på bmw och hålla för ögonen när jag drar kortet så kanske man överlever ! Hahaha |
|
|
finns ju bra tjänster för sånt så ingen blir lurad om man ska skicka något ingen vill ju betal i förskott... |
|
|
8200:- hos schmiedmann för en orginaltank. Vet ej vad dom tar hos BMW Länk |
|
|
Då blir det en ny på det stället! Tack för länken Tyckte nån skrev att dom tar 10tusen på bmw. |
|
|
Kolla med Fiddesgarage www.fiddesgarage.se If God doesn't drive BMW, then why is the sky blue and white Mvh Jocke W BMW CS #01430 |
|
| tycker du ska ringa bmw och kolla ibland kan man bli förvånad dom kan i vissa fall vara billigare än pirat. | |
| Förmodligen går det betydligt snabbare att få hem den också än från Schmiedmann som tar uppskattningsvis 13 arbetsdagar som de skriver. | |
|
Ska ringa till BMW imorgon så skriver jag Vem som va snabbast och billigast!! |
|
|
Fiddes garage har inga, kollade för några dagar sedan. Däremot hittade jag begagnade på Ebay för 260 euro... Till 740 går det att hitta, lite svårare till 728:an... det skiljer lite åt.. |
|
|
är väl olika tankar oxå beroende på om du har nivåreglering eller ej |
|
|
Har inte nivåreglering. Tror det var vanligast på IAL ! Tror tanken utan nivå är på 85L |
|
| ja precis det är den lilla tanken, lite konstigt att det är en mindre tank på dom utan nivå reg. | |
| Förenade bil i Malmö tar 10.000 för en ny tank. | |
|
Det får bli Schmeidmann 8200kr På min lokala BMW butik skulle dom ha 9900kr |
|
|
Länk Kolla in denna sidan, knappt 4200 för en beggad inkl. frakt från tyskland.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.