|
|
|
|---|---|
|
passar denna lampa i mitt dimljus på E46 -06 cab Stod något om att det kunde krångla med att dem drog mindre ström.. mest det jag funderade på, någon som vet om det kommer protestera?! lampan e denna Länk | |
| Det där är fullkomligt värdelöst. | |
| Jaså? Varför då? | |
| Lyser otroligt dåligt! | |
|
Som det står i beskrivningen är det endast till för att få xenonlook, inte för att fungera som ersättare till de ordinarie dimljusen. Är det looken du är ute efter så go for it. Har en liknande lampa från Xenonkungen, för utseendets skull då, och har inte fått några problem eller felmeddelanden. Tänk då på att ljusbilden blir aningen diffus och du då kan få bekymmer på Bilprovningen. Å andra sidan tar det 5 minuter att byta så det är ju lätt att skifta till original gula lampor innan du ska dit :-) Niklas Fransosen |
|
|
Är precis som tidigare talare säger. Är mest för utseende man köper dessa. Jag har dessa, men jag köpte mina för 55:-. Skulle aldrig köpa dom för 450:- Då är det bättre att köpa dom här som har en lins riktad framåt som ger en bättre ljusbild framåt. Länk |
|
|
Jag har dom som Haas länkar till och dom har just de "problem" jag tog upp i min tidigare post. Dom lyser väldigt vitt och snyggt, med en något diffus ljusbild och ringa räckvidd. Som DRLs funkar dom utmärkt men man ska veta att om dimman slår till eller du vill ha lite mer sidoljus en becksvart natt ute i skogen (olagligt jag vet) så duger dom inte till ett skvatt. Det är helt enkelt styling vi pratar om här. Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.