|
|
|
|---|---|
Baltazar |
nu har jag fått ett stort problem me min 525a!jag kom och körde och skulle köra om en bil men jag tyckte de gick tungt sen när jag precis segat mej om så börjar bilen låta väldigt mycket!eftersom de regnade väldigt mycket trodde jag att grenröret spruckit!men när jag tittade efter hade jag skjutit lös systemet från grenröret!nu är de så att fästerna till grenröret sitter kvar!är de nån som vart me om nåt liknande? vad har hänt?hur ska jag göra?måste jag köpa nytt med kat och allt??vad kostar en sån bit??TACKSAM för svar!!! MVH//Ingemar |
Baltazar |
Jag behöver verkligen hjälp med detta problem!hoppas någon kan hjälpa mej! |
| Jag var med om ett liknande problem där systemet lossnade från fästet.Jag prövade att få ditt det igen och fäste sedan en ny bred klämma och det höll.Prova så får du se om det lyckas,annars blir det nog till att byta röret,kan bli dyrt. | |
|
Jag råkade ut för detta, och trodde att jag skulle få byta hela främre röret med ny kat. Dyrt! Men det gick att svetsa ihop det och det blev som nytt igen, så undersök den möjligheten först. mvh Tobbe "Det är bakom ratten man förstår" |
|
Baltazar |
Hej och tack för alla svar! jag har nu plockat lös och svetsat.hoppas de håller bara.jag vet inte men jag tycker de såg väldigt vekt ut orginal.tur att man har licenssvetsare på jobbet.jag hittade sprickor i systemet samtidigt som han la igen nu går den bättre än förut.tack för alla tips!!MVH//Ingemar |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.