|
|
|
|---|---|
|
Finns det möjlighet att få tag i nya vita piratblinkers runtom till e38 som inte är klarglas? Något tips? Jag hittar bara klarglasvarianter till baklysena. | |
|
BMW har, då får det rätt kvalitet med. Finns säkert beggad på ebay.de eller 7er.com om du vill hålla lägre budget. Mvh Stephan |
|
| Känns dock lite onödigt att lägga över 5 kSEK på en så pass gammal bil. | |
| Kane; Kolla då ebay.de, ebay.co.uk och 7er.com för lägre priser. | |
|
Håller på för fullt...;) Hittar dock bara klarglas bak. |
|
|
Det finns ju en hel massa, billigaste på ebay.de är dessa något matta för €99 Länk Här är några för €189 Länk Här några i UK för £59,99 Länk |
|
|
De första går bort, jag byter för att mina börjar få gulaktiga backlysen. UK-paret var OK men han skickar inte utanför ön......... Men, jag drar iväg ett mail i alla fall. |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Schmiedmann har ser bra ut och kostar en skvätt i havet :P |
|
Jag har köpt många saker fast det står endast Tyskland och det har gått utmärkt även vid den enda gången det gnälldes lite: jag tänkte inte skicka utomlands. Så bra skick mail! Mvh Stephan |
|
|
Jag har en uppsättning baklampor med mörk blinkersdel om nån skulle va intresserad. Lättare sprickbildning i övre hörn men inget som stör om man inte är extremt petig. Släpper dem billigt + frakt, annars går de till tippen tids nog. Bytte själv till nya BMW original faceliftlampor som gick på 2500 med frakt från Ebay.de. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.