|
|
|
|---|---|
| Hej har en nyuttagen f10. Har hittat 12v uttag i "askkoppen" samt bak i mittkonsollen. Enligt instruktionsbok skall det finnas ett under handskfacket men kan inte hitta det..? Vet att att man kunde beställa extra 12v uttag men gjorde inte det..är det uttaget under handsfacket man skulle fått då? Ser även att det ser ut som att det är föberätt något i mittfacket där man kan sätta in snap in adaptern..är det då där man får ett 12v uttag om man beställer extra. Skulle gärna ha kabeln till mobilen dold. Har en xperia arc som det inte finns snap in adapter till. Hade gärna också viljat få tag på en kabel med spänningsatt usb som passar kontakten där man sätter in snap in adaptern. Någon kanske har en bra lösning för oss som har en telefon som det inte finns adapter till.. | |
| Ladda telefonen hemma så sparar du några extra droppar bränsle ;) | |
| Funkar tyvärr inte..då jag gör business mellan tankningnarna. Batteriet räcker inte mellan de tillfällen jag är hemma eller nära ett 230v uttag. Det brukar ta slut efter en halv arbetsdag.. | |
| Förlåt, kunde inte bara låta bli. Mittkonsolen, köpte en snap-in adapter till min iPhone. 1625 på BMW. Fungerar finemang med laddning, musik och telefon. Byta telefon, synlig kabel eller juica mobilen Länk är väl frågan? | |
| Om bluetooth MAP hade funkat på Iphonen hade jag tagit ut en. Dock är det enda man får med plug in adaptern spänning och ett fäste. När jag kopplar in dotterns Iphone så ser man vilken låt som spelas i idriven annars är det samma funktion. Har du ellutag under hanskfacket? Är ute efter ett bra ställe för min 230v inverter..sladden till PCn räcker inte mellan tankningarna | |
|
I förhållande till vad du får för pengarna måste den "vanliga" snap-in adaptern el ännu dyrare media adaptern vara de mest överprissatta tillbehören. En plastbit för 1600 kr, skämtar ni BMW? |
|
| Jag älskar dyra plastbitar. Finns det en ännu dyrare? Vad är det för skillnad på media-adaptern och min? | |
| @iMike: Du kan spela upp videoklipp från iPhone via iDrive displayen. Skönt att du tycker värdelösa plastbitar är så prisvärda, BMW måste älska kunder som dig ;-) Kan glädja dig med att Media Adaptern kostar 2200 kr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.