AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
542

Fet 750i, några E32 mm

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag har lagt upp en liten enkel sida med några E32. Den feta 750:in som jag har skrivit om i ett annat inlägg finns med under "Polecats 750i -88". Ganska simpel sida, men det var bara för att visa lite. Ska sätta in bilder på min kompis 325e där också snart och se om jag vet några fler. Det är i alla fall några trevliga BMW vänner med där från Tyskland.

Länk

//Schnitzer
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Massor av fina E32:or! Dessutom skoj att veta att man inte är ensam om att vara totalt insnöad på modellen!
Visa användare
351
CLiFF
735iAL V8 E38 -98
Trist att sidan fått för många besökare...
Vill du skicka upp bilderna till min server, så maila.
Jag har inga storleks begränsningar.

// CLiFF - tittar tillbaka om en timme...

// CliFF - Länk

< Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain >
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
CLiFF: Det får bli såhär, jag får nämligen inte lämna ut bilderna tyvärr. Vet du någon annan server som jag kan göra en hemsida på som inte är så slö? När det blir mindre folk så kommer man väl in men det är irriterande.

Kolla in Alexanders B12. Jag funderar på att åka ner till honom och se på hans bilar och åka med givetvis. Bilderna från motorn på B12:an, det var då som kolvringarna var slut och behövde bytas. Det kan ha kostat en del.

//Schnitzer
Visa användare
351
CLiFF
735iAL V8 E38 -98
Uff! Jag hann inte ända ner innan begränsningen trädde in igen :-(

Det är såklart helt ok att du inte vill lämna ut bilderna. Sedan ser jag inte varför man inte lika gärna skulle kunna kopiera bilderna direkt från webben, men jag ska inte tjata, bara erjuda mig ;-)

Men B12:an och 750iAL Highline - VILL HA!

Maila mig om du behöver ett 10 MB konto hos Telia.
Jag har flera som jag inte använder. De är snabba, men dålig adress. // CLiFF
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.