|
|
|
|---|---|
|
Hur många på detta forum bor nära eller en bit i från sundsvall eller rent av är från sundsvall ? Skulle vara kul om man kunde fixa en liten träff eller liknande.. Eller vad säger ni...om ni nu finns :) Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn | |
|
10 mil norrut huserar jag. Visst skulle de väl vara skoj med en liten trivselträff nångång. En bra funktion i forumet skulle ju vara om man kunde lista alla användare efter vart de bor. Kanske nått för framtiden? MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
|
Ja det skulle vara kul om man kunde dra i hop nått före snön kommer :) Snygg bil har du ochså fick en ide när jag såg dina lister i bilen för ett par vekor sedan så jag fixade till dom och det blev kanon. Hoppas att jag skall få in lite bilder i galleriet före lördag..Tog 36 st i dag hehe (det går film när man fotar en skönhet.) Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn |
|
|
Hej jag är oxo 10 mil norrut ,tror det finns en tråd med var vi är ifrån //pilotto |
|
|
mitt i stan här :-D jag kommer om det blir någon träff Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Mitt i sundsvall. Kommer gärna om det blir träff. |
|
|
Kul att det finns några här i alla fall. Hoppas att det kan bli flera.Snacka med era kompisar mm så blir det nog möjligt att fixa en enkel träff. Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.